tisdag 11 november 2008

Dagens

Humör: Fint det.

Gjort: Ätit frukost, tittat på när två gubbar rensat avloppet, börjat en sortering av garderoben och lekt med Tuva.

Planer: Handla, och så är det babysim i eftermiddag.

Ser på: Vakna med the Voice, men just nu är det något kasst tävlingsprogram. Måste byta kanal!

Lyssnar på: Hmmm... Tuva som sover just nu.

Läser: Bloggar.

Dricker: Kaffe och juice.

Äter: Två rostade mackor till frulle, sen blir det raggmunkar med fläsk från igår till lunch.

Bästa:

1. Att Tuva sov ända till 04.45, sen var det bök, bök bök till kl 06. Men det var länge sen jag fick så lång sammanhängade sömn.

2. Att jag hittade en gott och blandat påse i handväskan.

3. Att jag var upp på vinden igår och rotade fram en massa gamla, men snygga kläder som jag glömt bort att jag hade. Bilder kommer...

Sämsta: 

1. Ekonomin. As always...

2. Att jag inte kan hitta kameran, jag letar och letar med kan inte förstå vart den tagit vägen!

Tänker på: Att det skulle vara kul att vinna ett par miljoner. Kanske ska köpa en trisslott när jag handlar?

Barn: En liten tröttis idag.

Väder: Mulet, men inte lika dåligt som igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar