måndag 17 november 2008

Presenter från London!

Igår så kom ju älsklingen hem från London. Som vi längtat! Speciellt på mornarna (hur skriver man egentligen? En morgon, flera...?) eftersom det är Simon som brukar få gå upp med Tuva när hon vart bökig på nätterna och just nu så är hon ju bökigare än bökigast.

Men, det var ju inte det jag skulle komma till. Det är skönt att ha han hemma tycker jag!

Fast det var värt att han var borta ett par dagar eftersom han hade presenter med sig hem! Wie!

Tuva fick en liten London-nalle som var super söt och till mig så hade han lyckats hitta en super fin skjorta som satt som en smäck! Och det är helt otroligt, för är det något som är svårt att få att passa bra på min kropp så är det skjortor... Sitter de bra över magen så spänner det över brösten, och mina axlar är ju så klena så det finns typ ingen som sitter bra där. Men Simon hade lyckats!

Det var fina rynkade detaljer på armarna och på bröstet, och sånt gillar jag. Det är sånt som gör ett plagg till det där lilla extra. Så duktig pojkvän jag har!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar