torsdag 27 november 2008

Gårdagens stora och lilla

Knäppte ett kort på mig och Tuvisen när vi var på väg att gå, sen knäppte jag ett på Tuva när vi var och fikade på Waynes (med Maja).

Jag har på mig:

  • Tjock kofta från h&m
  • Cerise fodral från Gina Tricot
  • Knähöga stövlar från Din Sko

Tuva har på sig:

  • Overall, kofta, hjärt-filt och mössa kommer från h&m
  • Dregel-haklapp från Kappahl

Igår var vi en vända på stan, främst för att jag skulle hämta korten från fotografen (och dricka chailatte med Maja) fast de var inte klara trots att jag skulle hämtat dem i tisdags... Men, men. Jag får hämta dem en annan dag, idag kanske beroende på hur Tuva mår och hur vädret är. Orkar inte gå ner i super-slask...

Kände och klämde på en hel del fint på Veromoda och Bikbok, men inget köp blev det... Duktig som få. Hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar