tisdag 18 november 2008

Haha, inte riktigt vad jag täkt mig...

Tuva somnade i sin säng utan riktigt stora protester, jag var helt inställd på att det inte skulle gå eftersom det har vart så svårt några eftermiddagar i rad. Men det är ju HELT perfekt att hon somnade nu eftersom vi ska på babysimmet klockan 16.30. Fast det är ju inget lockande väder ute, men idag ska vi iväg!

Jaja, det jag kom till var att jag tänkte ta det lite lungt och sitta framför datorn och slösurfa ett tag nu när Tuva sover. Jag känner mig ju inte riktigt på topp idag, så jag är värd det tycker jag (har trots allt rensat bland Tuvas urväxta kläder, dammsugit, plockat undan och skurat golven) och eftersom jag har surfat igenom mina favorit bloggar så tänkte jag att jag skulle kolla om jag hittar några andra lårhöga stövlar så jag googlade på "lårhög stövel" och det var många sidor med liknande stövlar:

Och jag kände mig direkt lite... naiv. Jag hade ju så klart inte en tanke på att en lårhög-stövel kanske ger såna vibbar? Men ett litet skratt fick jag iallafall. Det är ju inte en sån stövel jag är ute efter... Ok?

Nu ska jag kolla om det finns någon sida utöver de jag redan kollat på, som har någon stövel i min prisklass som jag vill ha.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar