måndag 24 november 2008

Party-pics!

Jag såg att lillasyster Mia hade lagt ut en massa bilder från festen på facebook så jag lånade några. Det är väl ok?

Söta systrar! Lillasyster Linnéa (-93:a och nr 6 i syskonskaran) och lillasyster Emma-slemma (-86 och nr 4 i syskonskaran).

Coola brorsor...  Först är det stora lillebror Micke (-84 och nr 3 i syskonskaran) och sedan lillebror Tim (-91 och nr 5 i syskonskaran).

Linnéa och Mia (-88 och nr 5 i syskonskaran) gör "min partypose". Vinflaskan är så klart inte Linnéas om det var någon som blev orolig.

Enda bilden på mig som inte såg helt kass ut (vad gjorde jag den där kvällen egentligen? Jag ser helt bortkommen ut på varje bild...) och sen en bild på Micke där han inte gör en grimars (stavas det så?), och det är nog första bilden någonsin! Haha!

"Vårat" bord. Kolla in Emmas snygga strumpbyxor! Me like. Och kusin Linda kom med på ett hörn också.

Söta födelsedagsbarnet! Klänningen fick hon i present av Emma som sytt den själv. Duktig va? Kan man önska sig en i födelsedagspresent, Emma? Jag kan ta en typ lika, fast med axelband, tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar