onsdag 12 november 2008

Teletubbies is the shit enligt Tuva

Tuva är helt galen i Teletubbies, eller helt galen var väl kanske att ta i men hon gillar det verkligen!

Jag har ju alltid tyckt att Teletubbies vart as dåligt, trots att jag inte riktigt tittat på det. Men att döma av det lilla jag hade sett så tyckte jag att det var så himla barnsligt, de upprepar allt tusen gånger och att det fördummade för barnen. Men nu har en liten polett trillat ner. Det är ju inte ett barnprogram för äldre barn, utan det är ju till för såna småttingar som Tuva!

Teletubbies är det enda program (det går ju någongång tidigt på morgonen på tv4+ tror jag) som hon kan sitta nöjd och titta på. Så nu på morgonen när hon bara var ledsen, kinkig och bökig så tänkte jag att jag kan ju leta fram en Teletubbies-snutt på Youtube, så kanske hon kan vara nöjd i några sekunder ialla fall. Och jag hittade den här lilla sången:

Och Tuva satt som klistrad i mitt knä och tittade på den flera gånger! Det händer typ aldrig att hon bara kan sitta still och man kan mysa med henne, utan det ska härjas, donas och grejas. Men nu satt hon som en liten ängel i mitt knä och jag kunde mysa med henne hur mycket jag ville. Mys!

Så nu har jag ändrat uppfattning, Teletubbies IS the shit.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar